lcp

SIA Plastena

Reģ.Nr.: 40003699176
PVN Nr.: LV40003699176
Adrese: Katlakalna iela 1, Latgales priekšpilsēta, Rīga, LV-1073, Latvija

Sazināties ar mums

B.U.J.

Biežāk uzdotie jautājumi

Šeit var atrast atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem

Klientus konsultējam:

Darba dienās pa e-pastu [email protected], I-IV no plkst. 9:00 līdz 17:00, V no plkst. 9:00 līdz 16:00

Darba dienās pa tālruni 20 315 615, I-IV no plkst. 9:00 līdz 17:00, V no plkst. 9:00 līdz 16:00

Pasūtot preces E-PLASTENA.LV ir iespējami šādi preču iegādes/ saņemšanas veidi:

Piegāde visā Latvijā uz mājām vai biroju 1-3 d.d. laikā. Piegādes cena – sākot no 5,0 Eur. Plašāku informāciju par preču piegādi atradīsiet šeit >>

Preču saņemšana UAB PLASTENA veikalā Rīgā. Veikala adresi un darba laiku atradīsiet šeit >>

Pasūtot preces E-PLASTENA.LV, Jūs varat norēķināties šādos veidos:

Pārskaitījums internetbankā

Bankas pārskaitījums

Jā, pasūtījuma laikā vienkārši norādiet, ka preci vēlaties paņemt pats veikalā.

Veikala adresi un darba laiku
atradīsiet šeit >>

SIA "Plastena" preču saņemšanas punkts:

Pasūtītās preces saņemšanai parasti tiek sagatavotas 2-5 d.d. darba dienu laikā. Par sagatavoto pasūtījumu informējam pa e-pastu. Ja veicāt vairākus pasūtījumus – par katra atsevišķa pasūtījuma saņemšanu tiek atsūtīts atsevišķs paziņojums.

IR JĀATCERAS, KA PASŪTĪJUMU VARĒSIET SAŅEMT TIKAI PĒC E-PASTA SAŅEMŠANAS, KURĀ NORĀDĪTS, KA PASŪTĪTĀ PRECE IR SAGATAVOTA UN VARIET TO SAŅEMT ATBILSTOŠAJĀ PREČU SAŅEMŠANAS PUNKTĀ.

Rēķins tiek izveidots automātiski un ne vēlāk kā 2 d.d. laikā no pasūtījuma piegādes/ saņemšanas dienas tiek izsūtīts uz norādīto e-pasta adresi.

Ja rēķinu neesat saņēmis norādītajā laikā, lūdzam sazināties pa e-pastu [email protected]

Ja piegādes brīdī ievērojat, ka sūtījums ir bojāts, vai konstatējat preču daudzuma, kvalitātes vai sortimenta neatbilstības - kopā ar kurjeru aizpildiet iepakojuma bojājumu aktu un informējiet mūs pa e-pastu [email protected] .


Ja pieņemat sūtījumu un parakstāt dokumentus, neaizpildot minēto aktu, tiek uzskatīts, ka ir piegādāts kārtīgs sūtījums. Plašāku informāciju Par Pircēja un Pārdevēja atbildību atradīsiet šei >>

Jūsu pasūtījums var kavēties vairāku objektīvu iemeslu dēļ, piem.: liela pasūtījumu skaita dēļ kurjerdienests nepaspēj laicīgi piegādāt preces klientiem; kavējas preces piegāde no piegādātāja uz mūsu noliktavu; noliktavas darbinieki nespēj laicīgi sagatavot preci.

MĒS PIELIEKAM VISA PŪLES, LAI JŪSU PASŪTĪJUMS NONĀKTU PIE JUMS PĒC IESPĒJAS ĀTRĀK!

Vai Jums ir vēl jautājumi?

Ja nevarējāt atrast atbildi šeit, lūdzu sazinieties ar mums. Vienmēr priecāsimies palīdzēt!

Veikala informācija

Preču grozs

Reģistrēties

Izveidot jaunu kontu

Jums jau ir konts?
Pieslēdzieties! vai Aizmirsāt paroli?