faq
Biežāk uzdotie jautājumi

Pamatjautājumi

Klientus konsultējam:

Darba dienās pa e-pastu [email protected], I-IV no plkst. 9:00 līdz 17:00, V no plkst. 9:00 līdz 16:00

Darba dienās pa tālruni 20 315 615, I-IV no plkst. 9:00 līdz 17:00, V no plkst. 9:00 līdz 16:00

Pasūtot preces E-PLASTENA.LV ir iespējami šādi preču iegādes/ saņemšanas veidi:

Piegāde visā Latvijā uz mājām vai biroju 1-3 d.d. laikā. Piegādes cena – sākot no 5,0 Eur. Plašāku informāciju par preču piegādi atradīsiet šeit >>

Preču saņemšana UAB PLASTENA veikalā Rīgā. Veikala adresi un darba laiku atradīsiet šeit >>

Pasūtot preces E-PLASTENA.LV, Jūs varat norēķināties šādos veidos:

Pārskaitījums internetbankā

Bankas pārskaitījums

Jā, pasūtījuma laikā vienkārši norādiet, ka preci vēlaties paņemt pats veikalā.

Veikala adresi un darba laiku
atradīsiet šeit >>

SIA "Plastena" preču saņemšanas punkts:

Pasūtītās preces saņemšanai parasti tiek sagatavotas 2-5 d.d. darba dienu laikā. Par sagatavoto pasūtījumu informējam pa e-pastu. Ja veicāt vairākus pasūtījumus – par katra atsevišķa pasūtījuma saņemšanu tiek atsūtīts atsevišķs paziņojums.

IR JĀATCERAS, KA PASŪTĪJUMU VARĒSIET SAŅEMT TIKAI PĒC E-PASTA SAŅEMŠANAS, KURĀ NORĀDĪTS, KA PASŪTĪTĀ PRECE IR SAGATAVOTA UN VARIET TO SAŅEMT ATBILSTOŠAJĀ PREČU SAŅEMŠANAS PUNKTĀ.

Rēķins tiek izveidots automātiski un ne vēlāk kā 2 d.d. laikā no pasūtījuma piegādes/ saņemšanas dienas tiek izsūtīts uz norādīto e-pasta adresi.

Ja rēķinu neesat saņēmis norādītajā laikā, lūdzam sazināties pa e-pastu [email protected]

Pasūtījuma piegādes cena tiks aprēķināta automātiski, tiklīdz saliksiet nepieciešamās preces savā iepirkumu grozā. Precēm, kuras ir atzīmētas ar simbolu "Saņemšana tikai veikalā" mēs nevaram piedāvāt standarta piegādi, tādēļ visu informāciju par piegādes uz mājām iespējām saņemsiet sazinoties ar pārdevēju pa tālruni 20 315 615 vai e-pastu [email protected]

Pasūtījumu piegādes cenas ir atkarīgas no izvēlētā piegādes veida, pasūtīto preču svara un izmēriem. Plašāku informāciju atradīsiet sadaļā Preču piegādes noteikumi un termiņi>>

Ja piegādes brīdī ievērojat, ka sūtījums ir bojāts, vai konstatējat preču daudzuma, kvalitātes vai sortimenta neatbilstības - kopā ar kurjeru aizpildiet iepakojuma bojājumu aktu un informējiet mūs pa e-pastu [email protected].


Ja pieņemat sūtījumu un parakstāt dokumentus, neaizpildot minēto aktu, tiek uzskatīts, ka ir piegādāts kārtīgs sūtījums. Plašāku informāciju Par Pircēja un Pārdevēja atbildību atradīsiet šei >>

Par pasūtījuma anulēšanu lūdzam informēt pa tālruni vai e-pastu [email protected]. Naudu atgriezīsim pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienās pēc pasūtījuma anulēšanas.


Plašāku informāciju par preču atgriešanu atradīsiet šei >>

Jūsu pasūtījums var kavēties vairāku objektīvu iemeslu dēļ, piem.: liela pasūtījumu skaita dēļ kurjerdienests nepaspēj laicīgi piegādāt preces klientiem; kavējas preces piegāde no piegādātāja uz mūsu noliktavu; noliktavas darbinieki nespēj laicīgi sagatavot preci.

MĒS PIELIEKAM VISA PŪLES, LAI JŪSU PASŪTĪJUMS NONĀKTU PIE JUMS PĒC IESPĒJAS ĀTRĀK!

Preču grozs

Reģistrēties

Izveidot jaunu kontu

Jums jau ir konts?
Pieslēdzieties! vai Aizmirsāt paroli?