...............SVARĪGA INFORMĀCIJA ĀRKĀRTAS SITUĀCIJAS LAIKĀ ! ...............PASŪTĪJUMU REALIZĒŠANA NO 16. MARTĀ............... Vairāk informācijas var atrast šeit >>

DARBS ĀRKĀRTAS SITUĀCIJAS LAIKĀ

Mēs vēlamies apliecināt saviem klientiem, ka e-plastena.lv turpinās strādāt arī šajā ārkārtas situācijā valstī. Zemāk jūs variet iepazīties ar atbildēm uz biežāk uzdotajiem jautājumiem:

      • Vai interneta veikals piegādās preces uz mājām?

        Priekšapmaksas pasūtījumiem piegādes kārtība uz mājām nemainās.

        Pasūtījuma apmaksa piegādes brīdī (C.O.D.) pašlaik nav pieejama.

        Mums jābrīdina, ka stingrāka valsts robežu kontrole un valdības ieviestā karantīna var traucēt normālu sūtījumu piegādi. Mēs darīsim visu iespējamo, lai kā iepriekš veiktu savlaicīgu un regulāru sūtījumu piegādi, tomēr lūdzam būt pacietīgiem un izturēties ar sapratni, ja sūtījumi nedaudz kavējas tādu apstākļu dēļ, kurus kurjerdienests nevar ietekmēt


        Vai būs iespējams saņemt preci mūsu veikalā-noliktavā no 16. martā?

        Preču saņemšana mūsu veikalā-noliktavā ir iespējama tikai apmaksātājiem pasūtījumiem.


        Ko darīt ar neapmaksātiem un neizņemtiem pasūtījumiem?

        Lūgums sazināties ar pārdevēju un mēs piedāvāsim Jums citu apmaksas formu. Norēķinu veidus var atrast šeit >>


        Interneta veikalā pasūtītās preces atgriešana:

        Sakarā ar COVID-19 un Latvijas Republikas valdības ieteikumiem par tā kontroli, preces atgriešana netiks pieņemta līdz 30. martam. Preču atgriešanas laiks tiks pagarināts pēc karantīnas perioda beigām.

        LŪGUMS TIEM, KAS VĒLAS ATGRIEZT PRECES, SAZINĀTIES PA E-PASTU E-PLASTENA@PLASTENA.LV


    Visi pasūtījumi tiek pieņemti attālināti – pasūtot interneta veikalā vai ar e-pasta starpniecību. Apmaksāt pasūtījumus var ar bankas pārskaitījumu vai interneta bankā.